|
|
|||||
Topic, Game : Quiz! | ||||||
| ||||||
You must register or log in to post a message.//Rødovre, forstad til København, din bøv! //Jeg ved ikke hvor du bor, så jeg kan ikke samle dig op på vejen ;( _ Sillius Or else i won't come.. Lad os gøre det Lasse.. // Den er smuk Im.. xD _ Sillius Where Im!?!?!? WHERE!!!!!? //Har du taget så meget på? :O Det er lige meget, jeg tænder squ på svinet! Så lad os se nogle lækre nye billeder af din nye grønlige trøje! //Det er satanedme en gammel trøje ;D Tror ikke jeg kan passe den længere xD _ Sillius So, are you coming? :D Well, you can also use a bicycle? //De er frække, jeg kan også godt lide din tøjstil, sexede sweatshirts! //Jeg fremavler dem... De er kun til dig, Im og Gundu :D _ Sillius DAAAAAAAAAAAAAAMN Im! You're a sex bomb! Come and play with us! //JEG ELSKER BOYBOOBS. Hvorfor har du det? //Hrrooh forstår du da ingenting... JEG har boyboobs (De hedder Mogens og John), DU har gammel-mands rynker xD _ Sillius //Ja, det er nu! xD Mm.. Hvornår får jeg nogle billeder af dine gammelmandsrynker?! //er det nu jeg skal skrive en ny besked, hvor der står MONKEYMAN og så sige du har edited din? xD og jo jeg får stådreng bare af at skrive om dem... _ Sillius //Virklig mener du de der gammel-mands rynker?!?! _ Sillius | GeneralFirst post of the topicWith your points you can buy item in the Shop Did you understand? Quesion 1: Find the word! --n- --e --s---t -a- Hint 1: This is one of my first levels Value: 2 points Leaderboard: Shop: - Dark letters in your name: Cost = 5 points - Redname: Cost = 8 points - Blue Background name: Cost = 12 points - Red with backgroundletters in your name: Cost = 12 points - Blue with backgroundname: Cost = 14 points - Black and White name: Cost = 15 points - Personal Colored name: Cost = 20 points - Collab level with me: Cost = 45 points More to come... Go to the 21th question |
//Aaah kommer nok til at tage et par dage... der er pænt langt fra Viuf :p
_
Sillius