Play the games, create the levels

Checkout our iPhone & iPad games!

Game in test phase

Sorry, this game is in test phase and it is not yet public. Try again in a few days or weeks.



  • Comments
  • Help
  • Scores
  • Awards
  • Designers
  • Packs

You must register or log in to post a message.

Magic_X 7 years ago
  Oh, I see now...
MARC2009 7 years ago
  see P4M...
Magic_X 7 years ago
  Same here :P

[edit] Why is Hexicube deactivated?
Ferrari12 7 years ago
  ... Well, I wouldn't mind testing, but yeah, I'm only asking, not trying to be annoying :)
MARC2009 7 years ago
  should really be a sub-owner option in the admin list :P
Dynamo 7 years ago
  I just remembered, Hexi is deactivated, no-one can make us Tester. :/

Although when you do get back.. Can I be Tester as well pl0x?
Daft_Punk 7 years ago
  Can I test please?
jasperpostema 7 years ago
  Don't ask, I mean, can I be tester too :P
Hexicube 7 years ago
  done, now get confused by the editor XP
azz 7 years ago
  Can i be tester Pl0x?
jasperpostema 7 years ago
  @ Ahroo, just call it newbies, not noobs.
@ Hexicube, this game will never come out on BL, I suppose
Hexicube 7 years ago
  everyone who is tester here is tester on the code parser ;)
didnt wanna destroy this :P
Hexicube 7 years ago
  yes I do ahroo lol...

[edit] another example:
SPOILER
makes
SPOILER
Ahroo 7 years ago
  @hexi You seriously expect noobs to be able to write that all? xP

@Jasper it gets old after a while... and the editor takes a bit to get used to.
jasperpostema 7 years ago
  I want to test this, this sounds fun!
Hexicube 7 years ago
  lol...im making this awesome isnt that enough? XP
btw, will have to ditch old levels, and also the NEW editor is a plain text editor lmao XP
basically, go analyze your levels, before this epicness owns it XP

[edit] an example, this:
SPOILER
makes this:
SPOILER

[re-edit] what it parses so far:
<varname> = <varname> {+|-|*|/|^|r(root)} <varname> - does math
score <value>, score get <varname> - saves score
say <text>, say [newline], say get <varname> - says stuff in text box
set <varname> <value>, set <varname> <random> <min> <max> - sets a value
next up: if statements :3
Ahroo 7 years ago
  lol... can you at least resolve the editor issues in Neon Defence/BLaster Towers? xP
Hexicube 7 years ago
  heh guess what, I no longer have the fla files for this XP
I may or may not fix this up, and maybe add stuff, but probably not...might change this to a simple script engine ;)
[edit] maybe even scoring ;)
Ahroo 7 years ago
  Hexi, you should remake this editor so people can actually USE it... xP

SPOILER
Hexicube 8 years ago
  dammit was about to remove it XD
Zodiac 8 years ago
  Okay, I'm sorry.
gameinsky 8 years ago
  Zodiac, you aren't allowed to post a site on a game forum, do it in topics, and even, it's in German, most of us don't understand it.
Zodiac 8 years ago
  Gameinsky, make it through the game topic ;)
gameinsky 8 years ago
  I wish I could remove it, but I'm not an admin.
birjolaxew 8 years ago
  @Zodiac: Please remove that link. It is unrelated and should not be posted.
devil_piez 8 years ago
  what do i do in editor?
Ahroo 8 years ago
  ':_

Forgot how, then... gotta check the editor and refresh my memory. :/
devil_piez 8 years ago
  i mean level designer
Ahroo 8 years ago
  Simple. You find a level, and play it. When you want a new outcome, press restart.
devil_piez 8 years ago
  i dont know what to do

Info lines toy developed by Hexicube

This generates lines about whatever you select from the list!

Newly commented levels

Search levels

Watch this game

Our free flash games   Games for your site   Games for your iPhone   Contact   Twitter @jpsarda & @bonuslevelorg