Play the games, create the levels

Topic, Game "Path 4 Mouse"

Checkout our iPhone & iPad games!

You must register or log in to post a message.

jp 8 years ago
  Hey the welcome screen is really awesome! How did you make this blur effect, is it flash based or prerendered in a bitmao editor like photoshop ?

This 2 buttons "mute bg and toggle bg" are quite confusing. Please make things simple, only the toggle one and "bg" is not very clear.

By the way, you need tutorial levels. Make it possible to display a short text on a level, and make a level for each tiles :)
Hexicube 8 years ago
  idk...but we'll find out :P
Garygoh884 8 years ago
  Yes. MARC can make minor edits to official levels, like JP.
Ahroo 8 years ago
  JP does it, why not MARC? |:p
gamelover101 8 years ago
  Is it possible to make minor edits to an official game?
Hexicube 8 years ago
  have you seen the title screen?
AK 8 years ago
  Official????? I didn't want it official either..... I just thought you might use it for the title screen...... Oh well.......
Hexicube 8 years ago
  OH that level...I dont want it official when I have awesome title screen :P
chris3000 8 years ago
  i know AK, we just get a little crazy sometimes
AK 8 years ago
  Remember this is Path 4 Mouse, guys....

The level that said PATH 4 MOUSE!!!!!!!!
Hexicube 8 years ago
  mines better as its a quote from another topic by another person :3
chris3000 8 years ago
  and chris shoots marc! with his ray-gun
Hexicube 8 years ago
  Quoting gameinsky from The unescapable cage.
All who quote this are idiots.
birjolaxew 8 years ago
  I can not die, 'cause I will forever rule you, citizens of BonusLevel! Hiel Birjo! Hiel Birjo!
Hexicube 8 years ago
  ...what level?
im also busy killing birjo in the cage forum game with:
Quoting gameinsky from The unescapable cage.
All who quote this are idiots.
AK 8 years ago
  I don't know if it's good, I'll give you the game after it's finished.

THE GAME

Haha, I made you lose THE GAME.


BTW, Nice title screen!

YOU DIDN"T USE MY LEVEL!!!! 80
Hexicube 8 years ago
  I actually find it quite soothing o.O
the "ok im depressed, ill open up flash and code for a while to take my mind off it" kind
birjolaxew 8 years ago
  Unfortunately, that's true. Programming is all about sitting for several hours, writing code-looking text down on a screen, while testing new features every now and then. Sadly
Hexicube 8 years ago
  in the world of video games that's useless
chris3000 8 years ago
  i've always dreamed of making my own video game, I am good with electronics
Hexicube 8 years ago
  LOL! is it any good?
AK 8 years ago
  PATH 4 STYLUS!!!!!


BTW MARC, I started my Video Game Design class today......
birjolaxew 8 years ago
  Actually, a similar game already excists on the App Store. Well, without the electricity, but with a shit-load of effects.
Hexicube 8 years ago
  lol...iPad more like
the cheat system would make it a good game
[edit] but there are buttons LOL
CamoDragoon 8 years ago
  Could totally see this for the iPhone:
Path 4 Finger
:P
Hexicube 8 years ago
  I NEEDS PASSWORD BIRJO :P
also thats not caps...its shift :D
Hexicube 8 years ago
  yay perfect timing :P
[edit] PW?
birjolaxew 8 years ago
  I'm here xD
Hexicube 8 years ago
  lol I had a last-minute tile idea so im waiting for birjo so I can upload
the master code all you testers have will still work and will also show that tile
gamelover101 8 years ago
  So am I! :)

Games forum

Play Game "Path 4 Mouse"

First post of the topic

Hexicube 8 years ago
  If you don't wish to play on bonuslevel, you can right-click the game and download it instead!
Our free flash games   Games for your site   Games for your iPhone   Contact   Twitter @jpsarda & @bonuslevelorg