Play the games, create the levels

Topic, Game "Path 4 Mouse"

Checkout our iPhone & iPad games!

You must register or log in to post a message.

gameinsky 8 years ago
  OMG, big exciting :D
Ferrari12 8 years ago
  Finally. I can play it :)

Congratulations Geckojsc and MARC2008!!!
Ahroo 8 years ago
  @chris, he doesn't have evil in his eyes... only rape. |:p
gamelover101 8 years ago
  Yes it is. This is the problem with co-authors, you NEED to agree. |:_
Hexicube 8 years ago
  yeah but not the point...
gameinsky 8 years ago
  It's also gecko.jsc's
Hexicube 8 years ago
  Quoting Ahroo from Game "Path 4 Mouse"
If you knew MARC more, you'd know that, in MARC's eyes, his authority overrides BL's. |:p

LOL that sounds about right :P
AK it is NOT BLs game in any way, if I wanted to I could refuse to publish the game and BL can't stop me! IT'S MINE! >:D
chris is depends on the circumstances but usually I don't
gamelover101 8 years ago
  Lawl, he does?
chris3000 8 years ago
  lol, marc has evil in his eyes
rocky 8 years ago
  I agree with Ahroo, but I also think that Amateur Mose Avoider and Cheater! should be deleted. They're just not necessary. Maybe the image for Cheater! can be used for Advanced Mouse Avoider.
gamelover101 8 years ago
  Lol...............................
Ahroo 8 years ago
  If you knew MARC more, you'd know that, in MARC's eyes, his authority overrides BL's. |:p
AK 8 years ago
  LOL I know.....

But it's technically BL's game.....
Ahroo 8 years ago
  AK, stop telling MARC to change... I know he won't. |:p
AK 8 years ago
  You're not making me admin?


Never?

Never ever?

Never ever ever?

Never ever ever ever?

Never ever ever ever ever?

....You get the idea.... But never? Even if I make incredibly good levels?


Also, delete the award for 15 levels and cheating on the Immortal Dance.... They just aren't good ideas and i'm sure JP would agree that they aren't necessary.
Hexicube 8 years ago
  nothing...lol
im not making you an admin :P
testers get to brag about playing it before everyone else ;)
chris3000 8 years ago
  i like the idea with the 20000 points
AK 8 years ago
  I think there should be an award for completing 300 P4M levels.

And maybe an award for completing all levels with a score of less than 20000.


BTW, what will happen to the testers when the game is released?


.....Do they all become admins??? 8D

Or maybe trusted members....
Hexicube 8 years ago
  *facepalm*
no I mean tomorrow :_
chris3000 8 years ago
  Well I hope I make good levels here.
Ferrari12 8 years ago
  School at 8 in the evening???
Hexicube 8 years ago
  lol be patient I have school now...
I just need someone to upload it for me and it's ready to go!
chris3000 8 years ago
  I know, I can't wait either, well maybe one more day, xD.
gamelover101 8 years ago
  I can't wait for the release! :)
Hexicube 8 years ago
  pretty much...
I will upload later today(its 3am and I have school in a few hours LOL)
gamelover101 8 years ago
  Are you done that? :p
Hexicube 8 years ago
  yeah why not...I just need to rearrange the buttons as I am gonna resize them a bit(110 isnt divisible by 3)
gamelover101 8 years ago
  Maybe jsut leave it at 3 tracks?
Hexicube 8 years ago
  its not like its that much to load either, its 7MB(I got 2 songs from NitroTracker) right now and I havent swapped out Mountain yet
Hexicube 8 years ago
  no it doesnt work like that it just gets bigger(longer loading time)
im not playing 4 music files at once XP

Games forum

Play Game "Path 4 Mouse"

First post of the topic

Hexicube 9 years ago
  If you don't wish to play on bonuslevel, you can right-click the game and download it instead!
Our free flash games   Games for your site   Games for your iPhone   Contact   Twitter @jpsarda & @bonuslevelorg